Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

20 Mayıs 2013 Pazartesi

Mucize Ürün Argan Yağı ile Değişim :)



Birazdan bahsedeceğim ve bu konu üzerine uzunca bir süre aklınızı, gözünüzü meşgul edeceğim Argan Yağı ile ilgili sizde bir çok şey duymuşsunuzdur. Bende bugüne kadar duyduğunuz bilgilere yenilerini eklemek için yola koyuldum :) Şimdi gelelim konumuza ;


Argan Yağı Mucizesi diyorum ben ve bu mucizenin bizlerde yaratacağı değişimleri gözlemlemek için   Naturalita Kozmetik / Arganpur  firması sayesinde elime ulaşan hediyeleri nihayet kullanıma açtım  ve bana bu mucizeyi adım adım gözlemleme fırsatı sunan Naturalita Kozmetik / Arganpur firmasına teşekkür ediyorum.










Biraz sizi meraklandırmak, biraz da kendi merakımı gidermek için dün akşam açılışı yaptım :) Verdikleri bilgiler doğrultusunda parmağınıza aldığınız 1 damla Argan Yağı ile mucizeler sinsilesini başlatmış oluyorsunuz.  
Başlangıcı yüzüm ile yapmaya karar verdim, hazır banyoda yapmışım dedim yüzümü bebek poposu gibi yapmaya hazırım :) 1 Damla Argan Yağı'nı aldım ve dairesel hareketler ile çok bastırmadan sevgiyle, şefkatle yüzüme sürmeye (birazda masaj yapar gibi tabi) başladım... :)





Ama tabi şimdi hemen her şeyi anlatmak olmaz siz merakla beni takip etmeye devam ederken bende kendi merakımı giderdikçe sizinle de paylaşacağım.... Öperim kocaman :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *