Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

11 Temmuz 2013 Perşembe

KOM 2013 BİKİNİ&MAYO MODELLERİ

2013 Kom Bikini&Mayo Modelleri beni benden aldı diyebilirim...
Açıkçası çok beğendim hem bikini modellerini hemde mayo modellerini, bu sene favorilerim arasna KOM da girdi hayırlı olsun :)

Bu iki model klasik aslına bakarsanız her bayanın evinde olması gereken model ve renklerden ikisi...

Mayonu ve bikinin rengine hayran kaldım, nasılda güzel gözüküyor anlatamam, renk iki modele de ayrı bir asillik katmış bana göre....


Bu modellere pek ısınamadım nedense oouuvv dedirtmedi bana bakar bakmaz....


Bu iki model ise baskısı nedeni ile gözüme çok karmakarışık geldi, seven buluruz ama benimle değiller :)

Bu iki bikini modeli de alınabilir yani yok benim tarzım değil modunda değilim ama alsam da olur almasamda olur :)


Bu iki mayo içinse evet benimleler diyorum :) renklerine hayran kaldım 


Bu iki modele ise diyecek bir şey bulamıyorum, şahsen siyah&beyaz seven birisi olarak iki rengin de taşıdığı asalete her zaman hayran kalmışımdır, bu yüzden bu iki model evet olmuş dedirtiyor bana...

Bikini güzel sevdim, aslında mayo da güzel sarı olması hoş kılıyor, önündeki tasarım hoş duruyor ama tercih meselesi tabi ben almazdım bunu çünkü bu tarz taşlara karşı takıntım var pek sevemiyorum...


Gayet hoş diyorum ve susuyorum :)

Şunların renklerine bakın alınmaz mı şimdi bunlar doğru söyleyin ? :)


Nacizane kendime göre kendi zevkime göre beğenip beğenmediklerimi sizlerle paylaştım, umarım sizdee kendinize göre uygun, seveceğiniz bikini&mayo bulursunuz.... Öptüm çok :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *