Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

31 Temmuz 2013 Çarşamba

Pööffff Sana....





Kendini beğenmiş insanlar ile uğraşmak ne kadar zor bilir misiniz ? İllaki bilirsiniz çünkü hepimizin çevresinde iş yeri olsun, arkadaş çevresi olsun mutlak suretle 1-2 kişi vardır bu karakterde tiplemeler.... Allaha şükür benim arkadaş çevremde bu karakterde insanlar yok ama iş yerinde 1.patronum dahil olmak üzere, 1 kişi daha var... Hadi bayanların kendini beğenmişliklerine alışkınım ama bir erkeğinkine tahammül edemiyorum, neden özellikle bir erkeğin kendini beğenmiş tavırlarına tahammülüm yok? Çünkü erkeğin gözümde bir ağırlığı olmalı, karakteristik bir özelliğe sahip olmalı vbg. ama gelin görün ki bu bahsettiğim kişi de bunların hiç biri yok, hee beni ne ilgilendirir tabi ki beni ilgilendirmez fakat şöyle düşünün... Sabah 08:00 de geliyorsunuz akşam 18:00 da çıkıyorsunuz ve bunu 5 gün boyunca yapıyorsunuz, hayatımızın yarısından fazlası burada geçiyor ve ailenizden, yakınlarınızdan çok iş yerlerinizdeki çalışma arkadaşlarınızı görüyorsunuz....

Bir kere en nefret ettiğim şeyler arasında;
* 100 kelime dağarcığına sahip olan o kelimelerle hayatını idame ettiren tip...
* Devamlı kendini öven tip...
* Ben bunu tanırım, ben şunu tanırım diyen tip...
* Etiket gibi dolaşan tip...
* Aslında çalışmaya ihtiyacım yok diyip maaş gününü iple çeken tip...
* Asarım keserim, dünyayı ben yarattım laannn modundaki tip....
* Bu gözlük bilmem kaç lira, aşağısını kullanmam diyen tip...
* Gündem ile ilgili boş boş, gereksiz saçma sapan konuşan tip...
* V.B.G.

Şimdi hep dediğim gibi yaşa saygım yoktur benim, sadece saygı gösterene saygım vardır, kimse kimseye ben sen büyüğüm bana saygı göstereceksin diyemez, zaten insanlar sırf bu sebeplerden dolayı ses etmesi gereken yerde sesini çıkartamıyor, hakkını savunamıyor... Arkadaşım sen o gözlüğü 300 TL ye almışsın bundan banane (sen 350 TL verdin bir gözlük aldırsın, ben 50 TL verdim 7 tane gözlük alırım. ), Sen Damat'ın kumaş pantolonunu para verip almışsındır ama ben Damat'ın sahibini tanırım hiç para vermeden alırım, sen dışarıda X yerde 1 kere yemek yer 1 kişi için  200 Tl yemek parası ödersin, ben haftanın 3 günü çıkarım totalde 200 harcarım vbg.... yani bu demek oluyor ki hani parayla satın alınacak şeyler bellidir diye evet bellidir bazı kişiler de kendilerine böylece barkotlayıp bedel biçiyorlar.... 

oyyyşşş darlanmışım ya ben :) hadi öpücükler 


2 yorum:

  1. Umursamayacaksın ya da direk bozacaksın böyle insanları. Ama yinede kibirli bir bayandansa kibirli bir erkeği tercih ederim. Bunu bayan versiyonu hiç çekilmez direk boğarsın çünkü.

    YanıtlaSil
  2. Aslında en mantıklısı yokmuş gibi davranmak dediğin gibi ama işte insan ister istemez cevap verme ihtiyacı duyuyor... Ama sabırlıyım şu ana kadar hiç bir tepki vermedim bir gün kendimi tutamayıp bodozlama dalarsam artık kabahatlı sayılmam diye düşünüyorum :)

    Bayan versiyonu hiç çekilmez dediğin gibi ama bayan versiyonlarına karşı bağışıklık kazandım :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *