Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

23 Temmuz 2013 Salı

White House Down = Sevdimmm



White Hosue Down & Beyaz Saray Düştü


Cumartesi günü gündüz havuz sefamızı yaptıktan sonra akşam anmemlerin orada Marmara Park AVM de sinemaya gidelim dedik, direk dedim gideceğimiz film kesinlikle White House Down olmalı, zaten benden başka bir tercih beklenmez içimde atraksiyon, gerilim, bilim-kurgu, macera, korku modlarının hepsini taşıyorum :) 21:30 seansına biletlerimizi aldık, Marmara Park AVM de Cinemaximum var, gittik kurulduk koltuklarımıza bekliyoruz ama nasıl bir ses yüksekliğinde reklamlar veriyorlar anlatamam hani evden biraz kulak kabartsam duyarım o derece, ayrıca ses yalıtımı berbat yan salondaki filmin seslerini duymak zorunda değilim değil mi ? Neden sinema salonlarını yapıyorsunuz, her film farklı salonlarda oynasın herkes ıstedii filmi rahatlıkla izlesin diye ama yok yani burda bir filme gittiniz mi diğer tüm filmleri kaba taslak dinleyerek anlaya biliyorsunuz... Devamlı sinemaya gittiğim için hoş bir durum değil bu? Ben evimde ses sistemimi açtığım zaman daha rahat izliyorum o zaman böyle olacaksa neden sinema salonlarını tercih edeyim ve yığınla para vereyim değil mi ? 

Filme dönersek eğer Jamie Foxx 'a hayran biri olarak ben film zaten benimiçin 1-0 önde başlamıştı ama filme genel olarak baktığım zaman oldukça iyi, hiç sıkılmadan, çok severek izledim... Eğer gitmeyenler var ise şiddetle tavsiye edebileceğim bir film... Filme sevdiceğim, kardeşim ve ben gittik oldukça memnun kaldık ama sadece filmden sinema salonundan değil bunu da belirtmek isterim....


Şimdi beklediğim 1-2 film daha var bakalım izleyince ne düşündürecek :)  




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *