Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

12 Ağustos 2013 Pazartesi

İstanbul'a Dönüş....





Herkese Merhabalar, İstanbul'a dönüş yapmış olmanın verdiği üzüntüye birde bugünün Pazartesi ( İş günü ) olmuş olması beni o keder birikintisinden alıp diğer keder birinkitisine atıp atıp duruyor... :/ 

Hepimizde olduğu gibi bende de aynı mod hakim ; "Saate bakıp, şu an şezlongumda uzanmış buz gibi içeceğimi yudumluyordum, biraz zaman geçer pööfff şimdi denize girmek için kalkmıştık... vbg. " amma velaakiin gerçek hayata dönüyoruz ve şu an saate bakım "pööff akşam olsa da evime gitsem" diyebiliyorum, şu an için tek eğlencem bu :)

Mükemmel Alaçatı tatilimden sonra şimdi Kurban Bayramı'nı iple çekiyor olmam bir tek benim düşüncem olamaz değil mi ? :) Kurban Bayramında Fethiye de olacağız şimdiden zaman geçse de gitsek diyorum :) 

Alaçatıdan, kaldığımız otelden, yaptıklarımızdan bahsedeceğim ama bugün değil, bugün biraz iş yerindeki pc ile sorunlarımız var, kendisi ile kontak kuramıyoruz bu sebepten dolayı birbirimize triplerdeyiz :) Ama bu gece evde de post yayınlayabilirim çünkü erken yatabileceğimi sanmıyorum, Pazar günü 14:00 gibi geldik, gayri ihtiyari evi havalandır, topla, sil, bavulalrı boşalt, çamaşırları yıka, bıcı bıcı yap derken en son tv karşısında uyumuşuz akşam 21:00 di galiba birden uyanıp hiç ara vermeden direk yatağa geçip sabah 07:00 de kalkınca ister istemez insanın uykusu olmuyor :) 

Şimdilik kocaman öpücükler, 

Bu arada Geçmiş Bayramınız Kutlu Olsun... Umarım adı gibi Şeker tadında bir Bayram olmuştur... :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *