Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

13 Ağustos 2013 Salı

Ondan, Bundan, Şundan....




Bu arada Alaçatı da tesadüfe bulduğum V&T bilekliklerim çok güzeller :) Her yazlık beldenin incik boncuk satan bir alanı olur, bugüne kadar gittiğim hiç bir yerde bunun aksine rastlamadım ve burada da tabi ki vardı ve fiyatları oldukça makul geldi bana :)




Hatırlarsanız Bayram Tatili başlamadan önce çarşı-pazar dolaşmıştım ve bu eteği hemde bu renk
( arasam bulamam ) bulup almıştım, e tabi doğal olarak bu eteği tatilde giymeye fırsat bulamadım
 ( diğer eteklerden sıra gelmedi ) ama dün bu eteğimi giydim keşke diğer renklerinide bulsam nasıl güzel olur, böyle bir sarı, yeşil mesela, turuncu mesela oyyyy diyorum :)





Ve sevdiceğimle aldığımız son bir kararı açıklamak istiyorum, bundan sonra akşam yemeklerinde Salata yiyeceğiz, mesela dün Salata yaptım yanına 1'er parça Şinitzel kızarttım ekmek yok ohhh misss, mide şişmiyor, rahatsız olmuyorsun, herkese tavsiye ederim... Bugün gene menümüzde salata var ama bugün içine yardımcı lezzet olarak tavuk parçaçıkları atmayı planlıyorum bakalım :) 



Şu m&m's İstanbul da bulunmaz ama hooppp Alaçatı da bir Tekel de karşımıza çıkar, ve biz akıllı çift dönerken almayı unutmayalım dediğimiz halde unutup elimizde sadece 1 paket ile hayranlığımızı bastırmaya çalışmak zorunda kalıyoruz.... Pööfffff denir başka bir şey denmez :/





2 yorum:

  1. Merhaba bilekliklerini güle güle kullan canım. Çeşme/Alaçatıya hiç gitmedim merak ediyorum ama Eylülde bir kaçamak yapıp gidebilirim.
    Blogunu takibe aldım bana da beklerim sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Merhabalarrr, teşekkür ederim tatlım... Aramıza hoşgeldin :)

      Bence şu ahir ömrümüzde gidip görülmesi gereken yerlerden biri diye düşünüyorum, kaçamak yapmanı şiddetle tavsiye ederim :)



      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *