Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

13 Ağustos 2013 Salı

On Numara Beş Yıldız Bir Konaklama :)


Çeşme/ Alaçatı da geçirdiğimiz 4 gün boyunca Derin Konak Boutique Hotel 'e aşırı şekilde teşekkür ediyorum. Neden diye sorarsanız hemen söyleyeyim; Hizmet, Güleryüz, İlgi, Ortam fevkaledenin fevkiiinde olduğu için... Otele girdiğiniz dakikadan itibaren asla sanki Otel'e kalmaya gelmiş gibi değilde kabalık bir aileniz olduğunu, akrabalarınızdan birinin yazlığı olduğunu ve sizinde Bayramda buraya ziyarete geldiğinizi düşünmenize neden olabilecek bir samimiyetle ama gerçek bir samimiyetle karşılaşıyorsunuz... 
Size müşteri gibi davranmıyor, yeri geliyor kendi içeceğinizi kalkıp kendiniz alıyorsunuz, yardım edilecek bir şey var mı diye sorabiliyorsunuz açıkçası ben bu durumdan aşırı derecede memnun kaldım, çünkü tatilinizi kaldığınız yerde stres içinde geçirmek yerine oldukça sıcak bir şekilde huzurlu geçirmenizi vaad ediyor...


Gitmeden önce Otel ile ilgili kısmi yazımı yayınlamıştım... Otel en baştan yapılmış kurulu bir düzen üzerine gelmemiş yani anlayacağınız el emeği göz nuru dedikleri :) Mimari  yapısı çok hoş ve ben böyle yeni çağa ayak uydurulmuş ama özünde eskiyi anımsatan yapıları çok severim :) Bu gördüğünüz resim hemen havuzun başında kahvaltı yapabildiğiniz, akşamları oturup sohbet edebildiğiniz alan....





Otelin dışı kadar kaldığımız oda da çok güzel şekilde dizayn edilmiş,  Yataklar biraz sert olsa da :)
Komodinin üzerinde o kadar güzel bir telefon var ki eski telefonlardan çok cici ( aptallık edip resmini çekmeyi unutmuşum )
                              
Yatağın hemen köşe duvar kısmında içeriye doğru boş bir alan var orası bizim için ayakkabılarımızı koyduğumuz alan oldu  :) Açıkçası ayakkabıların ortalıkta kalmaması gayet iyi oldu...



Yatağın diğer kısmında ise eski bir sandık ve TV var,
gerçi emin olun odada kaldığınız zaman bile TV yi açmak istemezsiniz ( heleki Jakuziniz var ise )  :)



Yatak Odası kısmından çıkıp orta alana geldiğimiz zaman güzel eski bir dolap ve mosmor bir koltuk var, hemen onun yanında ise Tuvalet Masası ve kombin edilmiş aynası, hemen önünde ise koltuk ile aynı renk olan Banu Alkan koltuklarından biri ( benim için  ), çok cicilerdiiiii :) Orada kadraja giren Şapka ise kardeşimin biz yola çıkmadan bana aldığı şapka :) 





 Ve işte her daim adı geçen Jakuzi :) Odanın içinde Jakuzi mi olur demeyin, gayette olur hatta aşırı derecede zevkli olur, hatta bizim odadaki gene iyi üst katların bazılarında Jakuzi balkona konmuş özel bir bölme ile de ayrılmış :) Gayet hoş düşünülmüş hani tercih sebebi olabilir bu tür ayrıntılar :)




Dediğim gibi aslında Otel ile ilgili ballandıra ballandıra anlatacak bir sürü şey var, ama ben bile burada yazdıkça kendimi offf keşke orada olsam moduna alıyorum çok pis isyanlarda oluyorum :)

Eğer ki bir gün Çeşme/Alaçatı'ya yolunuz düşer  ise size aşırı derecede tavsiyem mutlaka ve mutlaka Derin Konak Boutique Hotel 'i tercih ediniz, en azından telefonla bir irtibata geçin emin olun telefonu kapattığınızda rezervasyon yaptırdığınız için hiç pişman olmayacaksınız :) 


Tekrardan herkese en içten teşekkürlerimi iletiyorum, umarım her şey ileri ki yaz dönemlerinde sizler için çok daha mükemmel ötesi olur :) 


3 yorum:

  1. gerçektende çok konforlu bir otele benziyor ne güzel eğlenmişsiniz sizi tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) aynen konforlu bir otel :)

      Sil
  2. Oha ya.
    Çok iyi.
    Üniversiteyi bitirip, biraz çalışıp, askere gidip dönüp, elim doğru dürüst ekmek tutumaya başlayınca gideceğim ben de böyle yerlere.
    Var bi 7sene filan :D

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *