Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

24 Ekim 2013 Perşembe

25/10/2013 Cuma Vizyona Girecek Filmler





Enough Said & Başka Söze Gerek Yok

 Fragman


Oyuncu kadrosunda Catherine Keener, Toni Collette, James Gandolfini, Julia Louis-Dreyfus, Ben Falcone bulunuyor, yönetmenliğini ise Nicole Holofcener üstlenmiş... 

Komedi tadında güzel bir film olduğu söyleniyor, komedi tarzındaki filmler beni pek çekmediği için fazla bir yorum yapamıyorum... :)



What Maisie Knew & Arada Kalan

Fragman


Filmin yönetmenliğini Scott Mcgehee ve David Siegel paylaşıyor, Oyuncu kadrosunda ise Julianne Moore, Alexander Skarsagard, Steve Coogan, Emma Holzer ve Samantha Buck yer alıyor.


Aslında bildiğimiz her kesimde olan bir olayın beyaz perdeye dökülmüş hali, boşanan bir aile ve küçük çocuklarının nasıl etkilendiğine dair kaleme alınmış bir hikaye....




Aşk Ağlatır

Fragman


Ceyda Ateş, Itır Esen, Arzu Yanardağ, Ege Aydan be Melih Selçuk'un başrollerini paylaştığı filmin yönetmenliğini ise Mehmet Taşdiken yapmıştır. 



Çoğu aşk hikayesi gibi bu filmde hüzünliiü bir aşkı anlatıyor, ihanet var, hastalık var, acı var, hüzün var... Bir aşk için neler söyleniyor ve yaşanıyorsa bu filmde mevcut...



Benim Dünyam

Fragman

Beren Saat, Uğur Yücel, Ayça Bingöl, Hazar Ergüçlü ve Turgay Kantürk'ün başrollerini paylaştığı filmin yönetmeni ise Filmde de rol alan Uğur Yücel....


Bilmiyorum ama izlemeden favorim oldu film bir kere Uğur Yücel'in olması benim için yeterli... Yarın mutlaka gidip izleyeceğim....


Captain Philips & Kaptan Philips

 Fragman

Yönetmen koltuğunda Paul Greengrass oturuyor, Oyuncu kadrosunda ise, Tom Hanks, Catherine Keener, Corey Johnson, Max Martini, John Magaro bulunuyor.

İzleyeceğimiz bu film 2009 yılında yaşanan gerçek bir olaydan alınmıştır. Tom Hanks çok sevdiğim bir aktördür, sırf kendisi için gidebilirim ve merak ettim filmi :)


Şevkat Yerimdar


Nedendir bilinmez bu tür filmleri sevemiyorum, ısınamıyorum üzerine konuşamıyorum... Biliyorum emektir, o kadar insan emek sarf ediyor ama biraz daha sarf etseler de daha iyi eserler çıkarsalar diye düşünüyorum... Bilemiyorum ne kadar katılıyorsunuz bana ama hala özgürce düşünebiliyoruz en azından şimdilik.....




Üç Yol

Fragman

Yönetmenliğini Faysay Soysal'ın üstlendiği, Rıza Akın, Nik Xhelilaj, Turgay Aydın, Kristina Krepela ve Alma Terzic'in başrollerini paylaştığı filmin konusunu ben oldukça beğendim, bazı dram filmleri gerçekten beni çekiyor...






Sizleri bilemem ama benim ilk favorim ve yarın gideceğim ilk film Benim Dünyam olacak, umarım sizlerde kendinize uygun, sevdiğiniz bir film bulup gidersiniz :)
Şimdiden İyi Seyirler diliyorum :)

Öperim Çok :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *