Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

21 Ekim 2013 Pazartesi

Line Oyunları :)



Line  bir virüs gibi telefondan telefona sıçrıyor, reklamlarını ne zaman izlesem 
"bu nedir arkadaş ?" dedim durdum ama hak verirsiniz bana bu kadar saçma reklamlar olamaz nasıl itici, nasıl saçma bir yaratıcı düşünce o bilemedim, ama boş vakitlerimden bir gün böyle nasıl sıkılıyorum nasıl sıkılıyorum belli değil, sevgili kardeşim Line oyunlarını yükledin mi ? dedi. ve işte o zaman nasıl bir eğlenceyi kaçırdığımı anladım, öyle diamond dash, candy crush vbg. oyunlar gibi belli bir süreden sonra sıkmıyor adamı, devam ediyorsun, devam etmek istiyorsun kurgusunu beğendiğin serinin devamını dehşetle okumayı beklediğin bir kitap gibi :) 

amma anlam yükledim be :) 

İndirdim oyunları 4 adet oyun var ;
* Poko Pang
* Line Pop
* Line Bubble 
* Dellooone

























Ve deli gibi başladım oynamaya, tv de bir şey izliyorsun reklam girdi e biliyorsunuz bizim reklamlarımız 40 dk dan aşağı bitmiyor neredeyse :) hemen açıyorsun ooohhh oynuyorsun rahatlıyorsun :) valla belki bu kadar abartmaya gerek yok diyeceğim ama içimden geliyor 
kendimi tutamıyorum :) 


























He tabi birde mesaj bölümünde deli gibi stickerlar var onlarda ayrı bir güzellik tabi :) Eğleniyorsun arkadaş ötesi var mı ? :) 
Tavsiye yani söyleyeyim dedim :) 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *