Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

21 Ekim 2013 Pazartesi

Oyun Merakı :)





Yahu ne oyunmuş anlamadım gitti, nasıl da bağımlılık yapıyormuş yanlış anlaşılmasın bana değil erkeklere :) ben dizi izler gibi izledim ama sevgili kocam elinden bırakamadı, ama hayat çok güzel orada ya hiç araba almana gerek yok canın mı sıkıldı yolda iniyorsun arabadan hoop beğendiğin arabanın yanına git şoförü at arabadan bin ve gazla hayat sana güzel modu :) bende oynadım biraz ama ben daha adamları yolda düzgün yürütemiyorum nasıl görevleri tamamlayabileyim :) benim yapacağım en güzel şey sevgilin oynarken sen patlatıcan mısırı ohh kurulucan köşeye izleyeceksin :) 



















Ama bende dövüşlerde ustayım yani üst üste kazanabiliyorum, süperim yahu mükemmelim çok iyi adam döverim :)  ama her şeyi geçtim bir SIMS olacaktı varya işte o zaman değmeyin keyfime diyorum, bayılıyorum ben onlara ya değişik değişik şekillere giriyorlar seviyorum oynamayı, gerçi araba yarışlarınıda severim ama direksiyon olacak başka türlü arabayı yürütemiyorum, hayır makas falan atamıyorum arabayı yanlayamıyorum olmuyor şanıma yakışmıyor :) 

Demem o ki eğer ki böyle bir canavar varsa evinizde sıkıntı bir süre sonra kocayı kaybediyorsunuz arada bir ses çıkıyor " aşkımmm napıyorsun? " o kadar :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *