Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

18 Kasım 2013 Pazartesi

Çizmeler, Çizmeler :)








Şu Kasım ayı benim için biraz stresli geçti hala geçiyor gerçi biraz stresim azaldı ama yeni oluşumlar içine giriyorum bu sebepten dolayı ister istemez bunalabiliyorum ama sabır ederek her şeyin üstesinden gelmeye çalışıyorum....  Bu stresimi, sıkıntımı gören sevgili kocam beni bu ara mutlu etmek adına, yüzümün gülmesi adına bir şeyler yapmaya çalışıyor, bu ara devamlı dilimdeydi çizme almam lazım çizme almam lazım diye gerçi benimki sadece dilimde eğer ben her almam lazım dediğim şeyi alsaydım ooohhooooo ayrı bir ev daha kiralamamız gerekirdi :) Ama sevdiceğim gene kıyamadı bana hafta sonu beğendiğim 2 çizmeyi aldı :) 

Ben çok beğenerek aldım hayır ihtiyaç meselesi de değil biraz şımarıklık sanırım benimkisi :) ama her zaman değil arada tutuyor işte böyle ne yapayım yani :) 

Oyy güle güle kullanayım ben o zaman, öperim çok :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *