Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

7 Kasım 2013 Perşembe

Günaydınnn....




Sonunda kış ben geldim dedi sanırım, dünden uyarmışlardı İstanbul'da sabaha karşı sağanak yağmur bekleniyor diye, haberlerde Bodrum, Marmaris'i esir alan fırtınayı izledim ama bugün baktığım zaman yarın ve hafta sonu için yağmur olmayacağı söyleniyor hadi hayırlısı diyorum... 

Aslında yağmurlu havayı seviyorum bana farklı bir huzur veriyor hele birde evdeysem ama bir damla düştü mü bu memlekete trafik felç oluyor insan sinir harbi yaşıyor.... 

Klasik olacak ama bu sabah uygun tek bir şarkı biliyorum oda ;


MFÖ & Bu Sabah Yağmur var İstanbul'da



Keyifli Dinlemeler....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *