Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

12 Kasım 2013 Salı

Kesme Tablası :)






Şimdi nereden çıktı bu demeyin, mutfağınız için deseni bir harika olan kırılmaya dayanıklı temperli camdan üretilmiş kesme tablası :) Bir kere desenine bittiniz biliyorum, çok hoşunuza gitti ve şu an almak istiyorsunuz onuda biliyorum :) Şimdi acaba nerede satılıyor ? Fiyatı ne? gibi düşünmeye başladınız ve birazdan bana soracaksınız, görüyorum... görüyorummm :)

Şaka bir yana cidden çok hoş bir kesme tablası, tabi ki her yerde bulabilirsiniz ama bu desenden bulur musunuz ve söyleyeceğim fiyata bulabilir misiniz bilmiyorum :)

Veee işte o an açıklıyorum ( kendimi yarışma programındaki sunucunun o stresli kazanan anını açıklar gibi hissettim :) )

15 TL 'cik vererek bu şirin kesme tablasına sahip olabilirsiniz, kargo ücreti de vermeyeceksiniz söyleyeyim dedim :) Eğer kendinizi durduramayıp almak isterseniz bana hemen yazmanız yeterli :)

e-mail

Öperim çok :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *