Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

14 Kasım 2013 Perşembe

Kötü Reklam....




Tamam anlıyorum reklamın iyisi kötüsü olmaz biliyorum ama bu kadar itici ve kötü reklama da hiç gerek yok diye düşünüyorum...
Yani birde koskoca Abdi İbrahim firması olarak hiç mi reklam danışmanlarınız yok bilemedim onu ben tabi :/ 



Hani derler ya 3 kuruş fazla olsun ama kırmızı olsun diye buda aynı hesap :) 



Şimdi ben bu reklamları izleyip boğaz ağrım olduğu zaman gidip bu pastillerden alır mıyım ?  Direk  net bir cevap hayır almam, bir kere reklamları yüzünden ilaçtan soğudum arkadaş :) 




Normalde zaten pastil pek sevmem ama iyice nefret ettim ama öyle yada böyle emeğe saygı diyoruz, nihayetinde uzun uğraşlar sonucunda bu reklamlar ortaya çıkıyor değil mi :)

Öperim Çok :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *