Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

2 Ocak 2014 Perşembe

2014.... 2014... 2014...






ee ne diyorsunuz Google'nın doodle 'ı gibi 2014 bu kadar güleç mi geçecek dersiniz ? 2013'ü geride bıraktık, dönüp baktınız mı 2013 yılı içerisinde neler yaşadınız? neler yaptınız? nelere imza attınız? Açıkçası 2013 yılı benim için çok çabuk geçti nasıl geçti anlamadım valla o derece yani evlilik hazırlıkları sanırım insanın hayatında yaşayabileceği en güzel heyecan olarak düşünüyorum :) Galiba bu yüzden nasıl geçtiğini anlamadım :) 

Umuyorum 2013 yılı sizin için çok güzel geçmiştir ama tabi ki artık 2014 yılı için hazırlanmamız gerekiyor bakalım bu sene bizlere neler getirecek ? ama ne diyoruz gelsin hayat bildiği gibi biz karşılamasını biliriz :) 

İşin özü 2014 yılı bizler için huzurlu, mutlu, stresten uzak, bol aşklı, hazımsızlık yapmayacak düzeyde para, sağlık, ve aklınıza gelecek daha bir sürü güzellik bizlerle olsun inşallah diyorum... Bence artık ülkece güzel yaşamayı hak ediyoruz bunu yeteri kadar ertelemedik mi ? 


Daha nice seneler görmeye diyorum ve kocaman öperim :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *