Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

2 Ocak 2014 Perşembe

Nevresim Takımım :)



Yeni yıl henüz gelmeden kendime hediye ettiğim nevresim takımı elime ulaştı... İnternetten aldığım nevresim takımını yaklaşık 2 saat onu mu alsam? bunu mu alsam? ay buda çok güzel.. yok bunun rengi daha güzel vbg. cümleler eşliğinde karar verdikten sonra seçimimi yaptım :) 

Tekstil Ev  diye bir online alışveriş sitesinden aldım, açık konuşmak gerekirse aldığım siteden çok memnun kalmadım hatta hiç memnun kalmadım evet nevresim takımı elime ulaştı amacım firmayı karalamak değil tabi ki ama gerçekten neredeyse dolandırıldığımı düşünmeye başlamıştım mail bombardımanına tuttuktan sonra elime ulaştı diye düşünüyorum. Açıkçası ürünün fiyatını ödedikten sonra gelişen süreç aşırı derecede sancılı ve saçma bir hal almıştı. 

Genede bir şekilde elime ulaşmış olması da güzel tabi.... 










Çok sevebildim ama ben bu nevresim takımını :) 

Güle Güle kullanayım ben :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *