Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

14 Ocak 2014 Salı

Sıradan Bir Cuma :)





Cuma günü Nişantaşı taraflarında havada güzel iken bir gezinti yapayım dedim, e şimdi Ocak ayında güneşli bir hava görünce bunu değerlendirmek istedim :) 

Nişantaşı bildiğiniz gibi anlatmaya gerek yok, her zaman ki gibi cıvıl cıvıl :) Gez gez yorul sonra tabi mideden sesler gelmeye başlayınca en iyisi bu sesleri kesmek ve güzel bir yemek yemek diye düşündüm :) Cafe Zone mutlaka o nişantaşı tatafına gidenler bilir burayı, çok ilgili,kibar ve nazik garsonları olan, iç mekan olarak gayet huzurlu ve samimi bir ortam eşliğinde vakit geçirebiliyorsunuz :) Ben yemek olarak Kremalı mantarlı krep tercih ettim  her ne kadar ıspanaklı mantarlı krep gelse de :) gayet başarılı bir tat oldu benim için :) 

Tavsiye ederim :)  öperim Kocaman :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *