Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

6 Mart 2014 Perşembe

300: Bir İmparatorluğun Yükselişi




Vuuhuuuu diyorum film budur diyorum tam anlamıyla muhteşemdi diyorum cuma günü mutlaka gitmeniz gerekir diyorum :) 

Dün sevdiceğimle İstinye Park'a "300: Bir İmparatorluğun Yükselişi" filminin ön gösterimine gittik ve tüm film boyunca soluksuz izlediğim filmlerin arasına girmeyi başardı... 

Tam anlamıyla şahane idi, geçişler mükemmeldi... On numara beş yıldız diye adlandırabileceğim bir film oldu benim için. 





Bu arada önümüz haftalarda sağlam filmler vizyona girecek :) Şimdiden merak ettiğim filmleri sıraladım bile :) 






       
      Öperim Çok




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *