Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

3 Mart 2014 Pazartesi

Duvarımızı Sonunda Bitirdik :)




Ve sonunda duvarımızı tamamladık :) biraz uzun ve meşakatli bir süreç oldu ama en azından yapılmış halini görebildik :) 

Daha önce çerçevelerimizin ham ile ilgili bir post yayınlamıştım öncesi için tık tık :) geçenlerde çerçevelerimizi boyadık salonumuzun renklerine göre seçimimizi yaptık bu yüzden sağ ve sol köşelerdeki çerçevelerimizin dışını mürdüm rengine iç kısmını ise yeşile boyadık, ortadaki çerçevemizin de dış rengini yeşile iç kısmını mürdüm rengine boyadık :)




Şimdilik aksesuar olarak evdeki orta sehpamızda duran mumluklarımızı ve tabi ki şirinlerimi koydum :) gerçi şirinleri oradan pek kaldırmak niyetinde değilim çok seviyorum onları :) ama diğer iki çerçeve için şık aksesuarlar almayı düşünüyorum bakalım gözüme çarparsa bu işi halledeceğim :)






4 yorum:

  1. çok şık olmuş :) güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) elimizden geldiğine işte :)

      Sil
  2. Çok şık olmuşlar.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim :) sevgiler

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *