Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

17 Mart 2014 Pazartesi

Bir Pazar Günü....





Bu hafta pazar kahvaltımızı dışarda tanıdık bir restaurantta yapmaya karar verdik, aldık hamurumuzu aile restaurantına gittik :) Burada rahatsın, karışan yok, istediğin gibi ye iç e tabiki annemlere gittik sık sık gideriz giriş parası falanda yok, öyle kahvaltıya parada vermiyorsun çok iyi :) Dün pişi günü yaptık arada geliyor böyle hamur isteğimiz ne yapalım :) 



Sonrasında kahvemizi içtik derken e hadi kalkalım dedik, evde çocuk bekler ( kavunumuz ) maması da yoktu dönerkende mama alırız dedik, dolana dolana geldik evimize ama eve gelmeden önce gözüme bu cicikler çarptı yavaşa yavaş babet alma mevsimine girdiğimizi düşündüm ve hemen kaçırmadan alayım dedim fiyatı da aşırı derecede uygundu bu yüzden numaramı bulana kadar bayağı deştim ortalığı :) 

Aslında bir tane alıyordum ama sevdiceğim hadi hadi aklın kalacak ikisini de al dedi :) benim çok hoşuma gitti çok sevdim eve geldim kendilerini diğer ciciklerimin yanına yerleştirdim :) 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *