Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

15 Mart 2014 Cumartesi

Hafta Sonu Gezmesi...




Cumartesi gecesi sevgilim süpriz yapmış İzmir'e otobüs bileti almış gecenin kör vakti yola koyulmamıza neden oldu :) İlk başta neden gittiğimize dair bir fikrim yoktu ama sonrasında anladım neden olduğunu oda bana kalsın :) 

Bu aşağıda görmüş olduğunuz resimdeki yastık yaklaşık 5 seneden fazla benimle birlikte uzun yolculuklara çıkar, kendisini pek severim hayatta onsuz uzun yola çıkmam :) 




İzmir'e gidince ilk yapmamız gereken "boyoz" yemek diye düşündük be kendimizi pastanede bulduk :) O nasıl güzel bir şeydir oyyy dağlarrr pek severiz kendilerini ye ye bitiremeyiz, dönerken de alacaktık ama unuttuk sonra yarı yolda aklımıza geldi e tabi boyoz için dönmedik tabi yol yarılanmış artık bir daha ki sefere dedik :) 


Şu otobüs yolculuklarında en nefret ettiğim şey mola verildiği zaman veya şehir dışına çıktığında dolaşmaya çıktığın zaman harcamış olduğun tuvalet parası..... Deli gibi sinir oluyorum aklıma gelen türlü türlü küfürleri ediyorum kimse kusura bakmasın.... Arkadaş tuvalete girmek istiyorsun 1 TL, şehir dışına çıkarken harcadığın paraya yanmıyorsun ama şu tuvalete verilen paraya yanıyorsun, hayır 25 kuruş değil, 50 kuruş değil, 1TL arkadaş ve sanki insanlardan o 1 TL'yi alıyorsunuz da bari tuvaletleri temiz tutsanız, ne bilim tuvalet kağıdı yok, pislik içinde, sabun yok berbat o zaman bu iş haraç kesmeye dönüyor kimisi de turnike koymuş şaka gibi.... En son artık dellendim bağırındım durdum ne yapalım diyorlar birde utanmadan..... 


Giderken tuvalete harcadığım para içime oturdu ama dönerken çok rahattık istediğin benzinciye gir ooohhh bedava bedava rahatsın arkadaş.... 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *