Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

22 Nisan 2014 Salı

Hashtag Furyası.....






Ders : İnsanlık
Konu : Selfie / Belfie


Şimdi şu hashtag furyası aldı başını gidiyor, yeni çıkan şeyleri tüketme konusunda üzerimize afiyet bayağı iyi bir durumdayız, maşallahımız var o derece yani.... Hiç usanmadan, bıkmadan ortalığa atılan her yenilik için kendi hayatımızdan kareler yayınlayabiliyoruz. İşin açıkçası bazı şeyler mantıklı ve eğlenceli bazı şeyler ise çok saçma arkadaş, benim beyin devrelerim bazı durumlarda yanabiliyor. 

Evet devamlı takip ediyoruz bakalım bugün bizler için kuyuya ne atılmış diye, bir süredir Selfie çılgınlığı var ki hala devam etmektedir. Saçma olmayan bir akım ( bana göre ) en azından benimde br sürü selfiem var :) bana eğlenceli geliyor ki bir çoğumuza da eğlenceli geliyor olmalı ki her birimiz bir sürü selfie çekmişliği vardır :) 

Şimdi gelelim so bir kaç gündür ortalıkta dolaşan Belfie çılgınlığına, Belfie nedir ya ne saçma sapalak bir şeydir, yani insanlara kendinizi göstermek bu kadar mı önemli.... Yüzlerinizi beğendiremediniz şimdi farklı çıkış yolları mı arıyorsunuz bilemedim tabi.... Ama Belfie konusunda internette dolaşan bir sürü komik yorum var :) Genelde güldürücü ve haklı yorumlar :) 

Evet herşeyi çok çabuk tüketiyoruz bu Belfie olayınıda kısa zaman içerisinde tüketeceğimize eminim ama benim korkum Selfie'den , Belfie'ye geçtik sırada gelecek olan furya açıkçası beni korkutuyor, hadi bakalım hayırlısı diyorum.... :/ 

Selfie  için Vikipedi açılmış, hani bilmiyorsak oradan öğrenebilelim diye ama henüz Belfie için yok bakalım bekliyoruz :) 






      Öperim Çok




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *