Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

2 Temmuz 2014 Çarşamba

Sevgiliden Doğum Günü Süprizi :)




Sevgilim işten erken çıkmış gitmiş uçan balonlar almış,
 doğum günü pastası almış bana süpriz yapmaya gelmiş :) 

Kapıyı bir açtım kapının önünde balonlu pastalı bir adam :)
senin tipini yerim şapşal şey çok seviyorum ben bu adamı :)





Yanında birde yüzük vardı, artık sağ elimde de bir tek taş yüzüğüm var :) 




Hayatımda olduğu için, varlığı ile beni onurlandırdığı için, beni çok sevdiği için, aşkımızın hiç bitmeyeceğini bildiğim için iyi ki hayatımdasın sevgilim, umarım bundan sonra da böyle güzel yıllarımız, aşk dolu, huzur dolu yıllarımız olur.... Seni çok seviyorum :) 


4 yorum:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *