Hakkımda

Hoşgeldinizz :)

Translate

13 Ağustos 2014 Çarşamba

Fethiye Günlükleri :)






Bayram da başlayan Fethiye tatilimiz 15 gün sonra son buldu ve evlerimize dağıldık :) 15 gün ne çabuk geçti dedim valla sanki daha dün gitmişiz de tatilimiz yeni başlayacakmış gibi geliyor sanırım daha İstanbul'a adapte olamadım :)  Hayır utanmasam her sabah erkenden kalkıp çantamı hazırlayıp yola çıkıp denize gidicem o derece keşke bitmeseydi modundayım :) ama her güzel şey gibi bu mükemmeliyette son buldu, istanbulun sıcağına, sıkıcılığına geri dönmek zorunda kaldık :( 

Gidişimiz çok sancılı oldu, arefe ye bağlanan gece yola çıktık tabi yollarda dünyanın sonu gelmiş insanlar yollara dökülmüş bir trafik ağının ortasında kaldık. 01:00'e geliyordu yola çıktık sabah 07:00 sularında biz hala İzmit'i geçmeye çalışıyorduk herhalde 24 saatte Fethiye'ye giden ilk biz olduk :( akşam üzerine doğru varışımızı sağladık... Ohhh be sonunda diyebildik.... 

Tabi yolda giderken belli başlı tesislerde durduk herkes gibi şimdi durduğumuz bir tane tesis hakkında bir kaç şey yazacağım....



Giderken yanlış bilgi vermek olmasın ama Bilecik-Bozüyük taraflarında Sarar & Kamil Koç işbirliği ile hayata geçirilmiş bir tesis var... Şimdi İstanbuldan kalkıp bir yere gidiyorsun ve ismine kalitesine güvenip bu tesis de duruyorsun, sabah saatleriydi hem kahvaltı edelim hemde biraz dinlenelim diye burayı tercih ettik,
( ayrıca 2 sene önce de fethiye ye gittiğimizde burada durmuştuk gayet memnun kalmıştık ) neyse arabamızı parkettik zaten cılkımız çıkmış o kadar saat yolda olmanın ötesinde saatler boyu trafikte kalıp bir arpa boyu kadar yol ilerleyememkten anamız ağlamış, dediğim gibi parkettik arabamızı çıktık içeriye girdik kahvaltımızı aldık oturduk kahvaltımızı ediyoruz, benim oturduğum noktadan da araba karşıda gözüküyor, tam böyle çayımı içerken bir baktım arabayı yıkamaya başlamışlar, eşime dedim bir dön bak arabayı yıkıyorlar.... allah allah dedik böyle bir şey istemedik biz dşye düşünürken eşim kalktı gitti adamın yanına sormaya....


Gelen cevap : Eğer arabanızı yıkatmak istemiyorsanız, arabınızın sileceklerini kaldıracaksınız ki biz yıkamayalım... 

Soru : Bununla ilgili işletme olarak bir bildirgeniz var mı ? Gelen kişilerin bundan nası haberi olacak ?

Gelen Cevap : Bozüyük halkı bunu biliyor.... 

Soru : Peki yıkadığın arabanın plakasına baktın mı ? Ücretsiz herhalde değil  mi ? 

Gelen Cevap : Abi 3-5 ne atarsan.... 

Soru : .....................................!


Ben eğer arabamı yıkatmak istesem zaten yolda o kadar bezinlik gördük girer birine yıkatırdım, ki benim eşim arabaya fırça sürülmesinden nefret eder, fırça ile asla arabayı yıkatmaz camları ve lastikleri dışında arabaya fırça sürdürtmez... adam sevmiyor arakadaş ne yapayım yani herkesin arabasına bakış açışı farklıdır, şimdi sen kalk arabaı fırçayla yıka peehhhh çok yanlış kişileri buldunuz :) 

Ben nasıl rüyaya yatıp aaa burada duracaksak arabamızın sileceklerini kaldırmamız gerekiyor diye düşüneceksem, o zaman orada araba yıkayanlarda akşamdan rüyaya yatıp ertesi gün bir müşteri gelecek ama bu kişi arabasına fırça sürülmesini sevmiyor ona göre davranalım diye hareket edecek....

Daha sonrasında işletmenin müdürünü buldum ( yada beni başlarından savmak için müdür diye birini yutturdular ) gittim şikayteimi dile getirdim... Oradaki kendini bilmez adam beni başından savmak için he he tamam tamam oldu hadi canım hadi moduna aldı kendini.... 

Şimdi ben ilk defa araba yolculupu yapmıyorum, araba kullanmayı ve uzun yolu sevdiğim için araba ile gitmeyi tercih ediyorum ve bugüne kadar da kullandığım güzergahlarda böyle bir olay ile karşılaşmadım ayrıca dediğim gibi 2 sene öncede bu tesise uğradım o zaman böyle bir şey yoktu....

Ayrıca tesiste bulunan kişilerin insanlarla olan ilişkileri sıfır, bir şey soruyorsun seni öldürecekmiş gibi cevap veriyor... Akbank atm sinin nerede oldupunu sormak için orada bulunan restaurantlardan birine girip kasada ki adama Akbank Atm si nerede acaba diye sordum, adam yerini söylemeden bana 10:00 da açılıyor dedi, yok dedim bankayı sormuyorum atm ile işim var benim dedim.... 

Anlamıyorsun galiba söylediğimi 10 da açılıyor diyorum dedi.... o noktada bende devreler yandı zaten gerisini anlatmak istemiyorum.......

Şimdi Sarar&Kamil Koç Dinlemne Tesislerine buradan sesleniyorum..... Ya işinizi düzgün yapın yada tesisi kapatp gidin... Sonuçta o tesisin orada olabilmesinin nedeni oraya gelen para haracayan insanlardan geçiyor... Siz ise insanları nasıl kazıklarızın peşindesiniz.... İlk başta orada çalışanlarınıza insanlarla nasıl konuşulması gerekir adlı bir ders verin, hatta gerekirse sınava sokun geçemeyenleri işe almayın..... İkinicisi madem güya sizin için hizmet veriyoruz adı altında araba yıkııyorsanız sırf size gelen kişileri düşündüğünüzden dolayı ya"abi 3-5 ne atarsanızcıları" orada tutmayın yada doğru düzgün araba yıkama ücretlidir tabelası asın ki insanlar kendilerini enayi yerine koyulduğunu düşünmesinler.... 


Devam edeceğim e 15 gün yaz yaz bitmez :) 
         Öperim Çok 





2 yorum:

  1. ben de döndüm tatilden,ama yetmedi valla o iki hafta
    bir tane daha iki hafta olsaydı yeterdi sanırım :)
    aah ahh o dinlenme tesislerindeki insanlar vahim,artık sadece "zavallııııı" diye içimden geçiriyorum öylelerine... bu arada hoşgeldiniz
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen valla hani yazları 3 ay tatil olsa her şey çok daha anlamlı ve güzel olacak :)
      gerçekten bu tesisler insanların sabırlarını sınamak için inşaa ediliyor sanırım :/
      Teşekkür ederim hoşbulduk, sizde hoşgeldiniz :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *