Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

13 Ekim 2014 Pazartesi

Yeni Ciciler :)



Bugün kendimi şımartmak istedim ve ayakkabı dolabım için 2 tane yeni cici aldım :) 

1 haftadır instagram olsun online alışveriş siteleri olsun dolaşıp duruyorum, 2013 den beri biker bot trendinin devam ettiği şu günlerde bende dolabıma bu trendden bir parça eklemek istedim ve bugün kendime bu modeli aldım, açıkçası ilk zamanlar pek hoşuma gitmeyen biker botlar sanırım uzun bir süre benimle beraber olacak. Şimdilik bu modeli seçtim ama farklı modellerde almayı düşünmekteyim :) 








Daha sonra bu modeli gördüm ve beni al beni al beni al dedi, çok zarif, şık bir model olduğu için kendimi durduramadım ve asi kız modelimden çıkıp, şık bayan modelime geçtim veeeee alıverdim :)





Ben cicilerimi çok sevdim :) 






2 yorum:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *