Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

6 Mayıs 2015 Çarşamba

Günün Şarkısı










Son 2 gündür Gülşen'in yeni albüm çıkış şarkısı Bangır Bangır'a taktım, aslında Gülşenden pek haz etmem kendisini öyle bi sevmişliğim bi hayranlığım bulunmuyor ama bazı şarkılarını seviyorum buda onlardan biri oldu :) Bilmiyorum siz sevdiniz mi ama benim kalbimi kazandı :)

Klibine gelirsek eğer pek sevmedim, he nesini sevmedin diye sorarsanız hemen söyleyeyim, Klip genel olarak güzel izletiyor kendini amma velakin keşke Gülşen kızımıza ilk partta daha güzel bir mayo seçselerdi, açıkçası hiç mi hiç beğenmedim tek sıkıntım o şu anda klip ile ilgili :) Yoksa genel olarak gayet başarılı bir çalışma olmuş :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *