Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

13 Mayıs 2015 Çarşamba

Sonunda İzledik... :)



Fast & Furious 7 


Fragman





Evet filmi vizyona gireli bayağı oldu, deli gibi beklediğim filmi izlemek için çok geç kaldım ama en sonunda evimizde rahat rahat tüm duygularını yaşayarak izlemek nasip oldu... Dün akşam mısırımızı patlattık, içeceklerimizi aldık, sinema sistemimizi açtık ve koltuklarımıza kurulduk başladık filmi izlemeye.... Şimdi biliyorsunuz ki bu filmin önemi diğer serilere göre çok daha anlamlı sizleri bilmem en azından benim için önemli çünkü filmi genel olarak sevmem dışında Paul Walker 'ı çok severim ve bu yüzden filme aşırı duygusal yaklaşıyorum. 

Sonuca bağlamak gerekirse filmi aşırı derecede beğendim , deli gibi izledim diğer serilerin yanında yerini aldı bir süre sonra Hızlı ve Öfkeli günü yapıp teker teker hepsini izleyeceğiz eminim ki ilk defa da aldığımız hissiyatı gene alacağız :) 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *