Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

18 Haziran 2015 Perşembe

Arşive 2 Film Daha :)


Survivor & Ölümcül Takip 

Fragman


Yönetmen; James McTeique 
Oyuncular ; Milla Jovovich, Pierce Brosnan, Emma Thompson, Dylan McDermott ve James D'Arcy 



Filmin kadrosuna baktığınız zaman çok iyi olduğunu göreceksiniz, filmi izlerken sıkılma durumları söz konusu değil he evet tahmin yürütüp tahminlerinizin doğru çıkma olasılığı oldukça yüksek aslına bakarsanız biraz dizi misali, dizinin bir bölümünü beyaz perdeye uyarlayalım değişiklik olsun der gibi, klasik konu, full aksiyon tabiki fevkaladenin fevkiiindeee değil ama vakit kaybı da değil izlenir bir süre sonra zaman geçer aklınıza düşer gene izlenir.



Snowpiercer & Kar Küreyici 

Fragman

Yönetmen; Bong Joon-ho
Oyuncular ; Chris Evans, Ed Harris, John Hurt, Tilda Swinton ve Jamie Bell


Artık Dünya buzul çağında ve ortada bir tren var insanlık trende bile olsa asiller ve köleler olarak ikiye bölünmüş durumda, Ön taraf ve kuyruk bölümü arasında geçen şahane bir film.... 
Bazen internette izlemek için film araştırırken yorumlara filmleri izleyenler tarafından yorumlara bakıyorum ve çoğu kişi bu yorumlara istinaden filmleri izlemekten vazgeçiyorlar... Şöyle bir şey var herkesin izlediği filmden algılayacağı şey çok farklı, bakış açısı çok farklı bir filmden neler beklediği önemli bu yüzden sizlerden ricam lütfen izlemek üzere yola çıktığınız filmleri sırf altlarında yazan yorumlara bakarak değerlendirmeyin, izleyin bence hiç bir şey kaybetmezsiniz. 

Ben bu filmi hatırlamıyorum yani böyle bir film vizyona girecek ve ben gitmeyeceğim bence tamamen imkansız bir durum ama tabi hatırlamadığım için kendime yüklenmek istemiyorum :) ama filmi izlediyseniz bilirsiniz, eğer izlemediyseniz de mutlaka ve mutlaka izlemenizi şiddetle aşırı tavsiye ediyorum, bence o kadar ince kurgulanmış ki film anlatılmak istenilen düşünceyi fark ettiğiniz zaman bana hak vereceksiniz :)

2 yorum:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *