Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

25 Haziran 2015 Perşembe

You're Not You....


Aslında sizinle 2 tane farklı film paylaşacaktım ama Hilary Swank'ı çok sevdiğim için dur şu filmi bir izleyeyim dedim ve ne kadar doğru bir karar verdiğimi anladım. Aslına bakarsanız ben çok fazla romantik film sevmem ilk etapta filme romantik bir filmdir kesin anlamı yükledim çünkü ne konusunu okudum nede kategorisine baktım direk açtım izlemeye başladım ama afişine bakarsanız filmin romantik ve ilişkiye dayalı işte esas adam, esas kadın ve birde araya sıkışmış aşık olunmuş bir kadın imajlı bir film konusu izlenimi yaratıyor fakat izlemeye başladıktan sonra filmin aslında bir dram olduğunu ve konusu itibari ile çok iyi işlendiğini gördüm. Siz bir yandan ağlamaya başlamışken sonra bakıyorsunuz ki yüzünüzde bir tebessüm ile ekrana bakmaya başlamışsınız. 
Bence mutlaka ve mutlaka bu filmi izlemeniz gerekiyor bu film gerçek dışı hayal edilmiş kurgulanmış bir hikaye değildir, var olduğunuz hayatta bazı insanların yaşadıkları bir durumun konu alınmasıdır. Bu yüzden şiddetle tavsiye edilir, diğer 2 filmi daha sonra paylaşacağım sanırım bugün için bu bağlamda izlediğim film hem başlangıç hem kapanış olabilir. 

You're Not You & Sen Sen Değilsin 

Fragman 


Yönetmen; George C. Wolfe
Oyuncular; Josh Duhamel, Hilary Swank, Ali Larter, Emmy Rossum ve Julian McMahon 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *