Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

27 Haziran 2015 Cumartesi

Günaydınlardan Bir Demet :)





O zaman 2015 yılına uygun bir günaydın diyelim malum artık günümüzde günaydınlar bile selfie başlığı altında oluyor malesef he şimdi bana sen yapmıyor musun sanki diyebilirsin, üzgünüm bende yapıyorum ama abartmıyorum amann ne bilim artık bazı şeyler o kadar çok yanlış ilerliyor ki sanırım bu çukurun içinde yaşamaya çalışmaktan çok sıkıldım ama dönüp baktığında mecbursun işte yapacak bir şey yok.... 




Çok soğuk bunaltıcı bir Günaydın oldu değil mi ? 
tamam o zaman hemen bu moddan çıkıyoruz veeee biraz açık biraz kapalı havanın tadını çıkartıyoruz :) 

4 yorum:

  1. Her ne kadar soğuk gibi görünse de, her şeyi anlatan bir resim ve malesef doğru yüzleşmek gerekli hepimizi tutsak alan bu teknoloji ve bize yaptırdıktan ile. GÜNAYDIN
    http:// takimodam.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlatmaya çalıştığım şeyi filtresinden çıkartıp yazdığınız için teşekkür ederim, size de günaydınlar olsun

      Sil
  2. Sırf şu resmi şurada gördüm diye tıkladım geldim ve yorum yapma gereksinimi duydum. Resimden gerçekten çok etkilendim. Bunu anlatmak için ayrı bir makale lazım yorum yazmak falan kurtarmaz. Elinize sağlık bize bir kez daha teknoloji hastalığını hatırlattığınız için ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz sefa getirdiniz :) evet doğru söylüyorsunuz üzerine sayfalarca yazı yazılması gereken bir resim ama bunu yapmak bile ne kadar açıklayıcı olur bilemiyorum ve gün geçtikçe daha da kötüye gidiyor olmuş olması da cabası....

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *