Hakkımda

Hoşgeldinizz :)

Translate

27 Haziran 2015 Cumartesi

Film... Film.... :)




The Maze Runner & LAbirent:Ölümcül Kaçış  

Fragman




Yani aslında nası bir şey çıkacak ya herhalde hayal kırıklığı olacak diyerekten tüm ön yargımla filmi izlemeye başladım ama bir kere enteresan bir sahne ile başladı bir kere ilgimi çekti bu filmde bşiler var dedim ve devam ettim. Film gerçekten çok iyi kurgulanmış hatta ve hatta sonradan araştırdım ve bu filmin bir kitap olduğunu öğrendim açıkçası bilmiyordum belki aranızda kitabını okuyanlarınız vardır bilemiyorum ben şahsen okumadım ve genelde bu tarz durumlarda kitapları okuyup sonra filmi izlemek bana göre değil çünkü cidden film ile kitap arasında git gel yapıyorsunuz ve sonrasında yok ya tam olarak olmamış film diyorsunuz yazık oluyor(tecrübeyle sabit) :) 

Ama filmi izlemediyseniz mutlaka en müsait anınızda izlemenizi tavsiye ederim. 

Kitabın yazarı James Dashner





Transformers Age of Extinction & Transformers Kayıp Çağ 

Fragman



Şimdi bir Transformers hayranı olarak bu filmin üzerine pek bir şey söylemek istemiyorum zaten bilen biliyor, bilmeyen izlemeyen arkadaşlar içinde diyeceğim tek şey mümkünse tüm seriyi en başından izlemeleri :) 

Yalnız dehşet olmuş söylemeden edemeyeceğim :) 






2 yorum:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *