Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

22 Haziran 2015 Pazartesi

Krep ve Sanat :)




Krep sever misiniz ? Peki krep yapmayı sever misiniz? yoksa daha çok yeme kısmı ile mi ilgileniyorsunuz? 

Şimdi ben kendimden pay biçersem,  ilk olarak krep yapmaya bayılırım ama sadece kahvaltı için değildir bizde yapılan krepler akşam yemeği de olabilir krep bizim için, içini akşam yemeğine uygun şekilde doldurup kapatırsak olur size mis gibi bir yemek ama kahvaltıda da krep yemeyi severiz ben birde öyle kapkalın yapmam ince olur benim krepim ve çokta severek yeriz :) 

Peki siz hiç krep yaparken ya dur bu seferde krepten sanatsal bir çalışma çıkarayım ya değişiklik olsun dediniz mi ? yani yok benim hiç aklıma krepten atraksiyon yaratmak gelmedi hani yapılmışı önüme gelse bi güzel yerim o ayrı tabi :) 

İnternette dolanıyordum öyle karşıma aşağıda izlemenizi istediğim video çıktı, The Beatles üyelerini krepten yapan arkadaş oldukça başarılısın sen ya :) 



Hayır bu yetmiyormuş gibi bir başka videoda da yılbaşı konsepti uygulanmış, çok enteresan sanırım bunu deneyeceğim :) Denedikten sonra artık tabakta ne çıkar bunu hep beraber görürüz artık :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *