Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

6 Temmuz 2015 Pazartesi

2 Film...





Entourage 

Fragman

Yönetmen: Doug Ellin
Oyuncular: Adrian Grenier, Jerry Ferrara, Jeremy Piven, Kebin Dillon ve Kevin Connolly


Geçen Çarşamba Nişantaşı City's de Entourage filminin ön gösterimi vardı, gidip gitmemek arasında kalmış olmamıza rağmen sonrasında gitmeye karar verdik, hatta o zaman örendim aslında bu bir diziymiş 8 sezon oynamış buda dizinin devam filmi olarak çekilmiş anladığım kadarı ile, filmi çok beğendim, sıkılmadan izledim diziyi izlememiş olmama rağmen fransız kalmadım hatta filmin çıkışında dizinin sezonlarını indirip izlemeye karar verdik :) Bence buda güzel bir şey, aranızda diziyi izleyenler vardır ki onlar büyük ihtimalle filmi ya izlemiştir yada izleyecektir. Karakterler çok iyi, film güzel, kopuk kopuk değil her şey bir anda hızlıca gelişiyor :)




Tomorrowland & Yarının Dünyası 

Fragman

Yönetmen: Brad Bird
Oyuncular: George Clooney, Hugh Laurie, Britt Robertson, Judy Greerve Kathryn Hahn


Aslında konu itibari ile film oldukça iyi, kadroya baktığınızda George Clooney ve Hugh Laurie var, sırf bu aktörler için bile izlenebilir ama onlar olmasaydı da bu filmi izler miydim diye düşünüyorum ve olumsuz bir cevap almıyorum kendimden. Çünkü dediğim gibi filmin detayına indiğiniz zaman vermeye çalıştıkları mesaj oldukça iyi sadece sanki tam anlamıyla bütünleştirilememiş gibi bilmiyorum bir eksik vardı ama buna rağmen asla ve asla vakit kaybı değil. 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *