Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

24 Ağustos 2015 Pazartesi

Can Sıkıntısı...




Günaydınn olalı çok oldu o zaman Tünaydın, İyi günler faslına geçmiş olayım... Bugün aşırı derecede canım sıkılıyor ya böyle kendimi paralayasım var aslında evde olsaydım şimdi hemen gordroba doğru koşup dolabın içine doğru avazım çıktığı kadar bağırırdım :D
bende böyle rahatlıyorum ne yapayım yani :) deli değilim ama orantısız bir duygu haline sahibim :)

Gelip bana deseler ki şehir dışında bir iş imkanı parası şu, iş garanti, ev bizim tarafımızdan halledilecek, taşınma masrafları bizden dese valla kocişimi de ikna eder giderim yani sanırım şu canına yandığımın İstanbulu bana yaramıyor artık bütün bu ruh değişkenliğimin tek sebebi olarak görmekteyim kendisini :/ 







Neden çektim elimin resmini :)

1. can sıkıntısı böyle bir şey, 
2. Tırnaklarım gene uzadı çok ciciler sizinle de paylaşmak istedim :) 
3. başka bir nedenim yok bilemedim varsa da şu an aklıma düşmedi :) 





Tamam hadi gittim ben iyi haftalarınız olsun, bol kazançlarınız olsun,
huzurlarınız bol bol olsun hoşçakalın gelirim gene :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *