Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

30 Ağustos 2015 Pazar

Cumartesi Gecesi Gezmesi...



Dün akşam iş çıkışı Chocolatee Beykent'e gittik, o taraflarda oturanlar bilirler ne kadar şahane bir yer olduğunu bizde sık sık gidiyoruz çünkü kalite açısından olsun, hizmet açısından olsun, rahatlık açısından olsun, ve çalışanların aşırı güler yüzlü olmasından da kaynaklanan ki zaten artık müşteri gibi değil oradan biriymişiz gibi davrandıkları için bize e tabi ilk tercihimiz genelde bu mekan oluyor :) Manzarasından bahsetmiyorum bile gidin, izleyin ve görün aşırı derecede mutlu, huzurlu ve keyif almış olarak ayrılacaksınız bundan adım gibi eminim :) 


Ve size tavsiyem gittiğiniz zaman eğer ki tok iseniz mutlaka ve mutlaka Sangria söyleyin.... Neden derseniz aslında çok fazla üzerine yorum yapmaya gerek yok amma velakin ben bugüne kadar şarap ve votkayı karıştırmamıştım, yani bırakın bir arada içmeyi ayrı ayrı bile içmişliğim yoktur, bana göre şarapın yeri ayrı votkanın yeri ayrıdır ama bu sangria var ya sangria o ne tatlı bşidiiiirr öyle, ne zaman gitsek mutlaka içiyorum, efenime söylim kendisi dediğim gibi kırmızı şarap,votka ve meyve parçaçıklarından oluşuyor... ne sadece şarapın tadını, ne votkanın tadını alıyorsunuz iki içkide o kadar dengeli bir şekilde koyuluyor ki meyveleri de ekleyince ortaya hafif, mükemmel bir içki çıkıyor, ben deneyin derim... Tabi ki çok aç olmadığınız için yanında Nachos söyleyebilirsiniz atıştırmalık ve bu içkiyle gayet iyi gider.

Biz dün aç olduğumuzdan dolayı Piliç Külbastı yedik ve tadı oldukça iyi aslına bakarsanız evet ya ana yemek olarak bunu da tavsiye ederim yani :) Yok ya ben genel olarak burayı tavsiye ediyorum size :) :) 














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *