Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

8 Ağustos 2015 Cumartesi

Mr. Robot



Mr. Robot


Taze taze bir dizi buldum, yani ben yeni keşfettim öyle söylemek daha doğru olur.... Normalde başladığı günden beri Supernatural izleyen biriyim aşırı derecede hastasıyım :) amma velakin değişik diziler de eklemenin vakti geldi çünkü ben diziyi gün be gün takip etmeyi sevmiyorum sezon sezon izlemeyi seviyorum bekliyorum seon bitimine doğru direk bitkisel hayata bağlıyorum kendimi :)

Mr. Robot diyorduk konu nerelere geldi :) yani diyorum ki bu diziyi yeni keşfettim ve bayağı beğendim izleyenleriniz, takip edenleriniz var mı bilmiyorum ama gerçekten sağlam bir dizi konu itibari ile de yabancı olmadığımız şeyler :)


Mr. Robot Official Trailer



Bence bir izleyin derim henüz 1. sezon yayınlanıyor
7. Bölümü 06.08.2015 de yayınlandı tavsiye ederim :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *