Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

20 Kasım 2015 Cuma

Mobil EDS gelmiş :)


Trafikte yeni dönem başladı, hepimize hayırlı uğurlu olsun bakalım ne zaman çöküş yaşayacağız :) 

Mobil EDS karşınızda efenim 



Aktif bir şekilde araç kullanıcılarından biride benim, özellikle günümün toplam 4-5 saatini trafikte işime veyahut evime ulaşmaya çalışırken harcıyorum, bu durumdan hoşnut muyum ? Tabiki değilim çünkü artık trafik denilen melet öyle bir hal aldı ki bir gün trafiğe çıktığımda bir kitlenecek kimse yerinden kıpırdayamayacak ama şimdilik halen gidebiliyoruz bunada şükür diyelim... 

Fakat kontağı çalıştırdığımdan itibaren strese bir adım daha yaklaşmış oluyorum, 1. bayan sürücü olduğum için trafikte taciz mi ararsın, seni sıkıştırmalarını mı ararsın, yol vermemelerini mi ararsın, lapadanak önüne dalmalarınımı ararsın, o çok bildiğini sanan erkek sürücülerin hatalı olsalar bile her daim haklıymış gibi davranıp birde camı hunharca (sırf bayan olduğun için) pöykürmelerini mi ararsın tam olarak "gel abi gel burda ne ararsan 1 lira" modunda trafikte can çekişiyorum. Ama işte tek sıkıntımız yani benim için bir sıkıntı değil ama o çok bilmiş erkek sürücüler için sıkıntı benimle karşı karşıya kaldıklarında karşılarında bir bayan sürücü görmüyorlar çünkü ben haksızlığa asla gelemeyen hele ki trafikte gitmeye çalışırken bizi enayi yerine koymalarına ayar olduğum için gerekirse gaza basıp önüne kırıp arabayı durdurup aşağı inen biriyimdir. Trafikte pençe penç çok kavga etmişimdir ki hala bu durum devam ediyor, hatta bazılarına ses çıkarmadığım halde arabalarından inip yanıma geliyorlar paşamlarrr dövecek güya :) "hacı çok gülüyorum size" sonra bir bakıyor karşısında bayan görünümlü bir şeytan pıs pıs pıs arkasına bakıp geri dönüyor. Hele o minübüsçüler, otobüs kullandıklarını sananlar, servis araçları sanarsın  ki tüm yollar onlara tahsis edilmiş.... Heee bu arada sadece erkeklere yüklenmek haksızlık olur, bazen öyle bayan sürücülere denk geliyorum ki ben bile hayretler içersinde kalıyorum ve tepki veriyorum yani kısacası ayrımcılık yapmak yerine, iyi kullanan insan da var kötü kullanan insan da var düşüncesi ile yola çıkarsak bence trafikte birbirimize saldırmak zorunda kalmayız, sırf bayan sürücüyüz diye de bize üstünlük taslamak zorunda hissetmezsiniz kendinizi kapiişşşş :) Ay konudan çok saptım bak sinirlendim görüyor musun tamam şimdi mobil eds'ye dönüyorum hemencik :) 




Şimdi olay şu arkadaşlar; Park hali, emniyet şeridi, hız ihlali tespiti, duraklama gibi durumları bir arada gerçekleştiren bir sistem mobil eds. Mesela e-5'in ortasında akıcı trafikte birden sağ şerit bile olsa durup yolcu indiren servis araçları gibi, ve buna benzer kural ihlallerini tespit edip gerekli cezanın verilmesi açısından hayata geçirilen bir durum.

Kural ihlallerinin yoğun olarak yapıldığı caddeler'e öncelik tanınmış fakat bunun yanı sıra kendt genelinde 400'ün üzerinde farklı farklı bölgelerde ihlal denetimi de yapılacağı söyleniyor.

Öncelik tanınan caddeleri saymak gerekirse;


  • Fevzipaşa Caddesi
  • Vatan Caddesi
  • Ihlamur Yıldız Caddesi
  • Cevhir Avm Önü
  • Valikonağı Caddesi
  • İstinye Devlet Hastanesi Önü
  • Soğanlı Meydanı
  • Fetih Caddes
  • Alibeyköy Meydanı Çevresi
  • İstanbul Caddesi
  • Prof. Turan Güneş Caddesi
  • Seyit Nizam Caddesi
  • Ahmet Kutsi Tecer Caddesi
  • Fatih Caddesi
  • Alemdağ Caddesi
  • Tavukçuoğlu Caddesi
  • Mostar Bulvarı
  • Spor Caddesi
  • Kavacık F.S.M Caddesi
  • Bağdat Caddesi














6 yorum:

  1. dün de ben etiler de gördüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben henüz o şerefe nail olamadım :) umarım istedikleri etkiyi yaratabilirler

      Sil
  2. duydum ama görmedim. işallah iyi bişidir yani :) bloguma da hoşgeldiin. görüşürüz ki yinee. işallah bol bol yorum da alırsın yaa. çevren genişledikçe. bizim arkadaş grubundasın zaten baktım arkadaşlarına. ben de seni tanıtırım arkadaş getiririm ki. keyifli bloglar dileriiim bi de neşeli günleer :) demişsin yaaa biraz melek biraz şeytan. yaptığın şeytanlıkları annatsanaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani amacına uygun şekilde çizgisini bozmaz ise iyi bşi olduğunu düşünüyorum :) hoşbuldukkkk sende hoşgeldinnn :) enerjine hayran kaldım valla yorumunu okurken bile enerjim yükseldi :) teşekkür ederim efenimmm aynı dileklerimle :)
      yani şimdi bunla ilgili bir tanes örnek post hazırlarım ama sonra korkmasınlar benden kaçmasınlar ters etki yaratmasın :) :)

      Sil
    2. ay hep enercikim keyifliyim yaaa :) ha haaaa çok mu kötü şeytansın ha haa :) bişi olmaz yaaaa severiz hepimis okuruz. :)))

      Sil
    3. yani öyle demeyelim şimdi :) yani canımı acıtanın biraz canını yakabiliyorum diyelim, kendimi koruyorum yahu :) tamam en kısa zamanda bir şeyler çizittireceğim :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *