Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

12 Kasım 2015 Perşembe

Ters Eyeliner...


Ters Eyeliner 



Düzü bitti şimdi tersi başladı, hayır düzünü ne kadar profesyonel yapabiliyorduk da tersini nası yapıcaz :) Tam anlamı ile bir kavrsaydık sonra tersini şey ederdik hep kastırıyorlar ya hemen tüketin hemen :) Tabi şimdi bu eyeliner olayını muazzam yapanlar var görüyorum, bakıyorum videolar falan izliyorum bildiğiniz hırs yaptım... Denemelerim olumlu sonuçlar veriyor artık bende yavaştan yavaştan yapabiliyorum bu işi fakat ben daha bunu yeni yeni kavramış iken birde başıma tersi çıktı ona üzülüyorum :) Yalnız şaka maka ters eyeliner daha mı hoş gözüküyor sanki :) bak bilemedim şimdi....

Valla ben makyaj uzmanı değilim, şimdi size şu eyeliner'ı alın, böyle sürün, aman açıya dikkat edin, aman el titretmeyin gibi telkinlerde bulunamam ama bana tavsiye de bulunabilrisiniz mesela kolay kullanım bir eyeliner temin etmek istesem mesela siz de bana fikir verseniz nası olur :) :) 









4 yorum:

  1. Bende düzünü yapamıyorum tersini nasıl yapıcam :)
    Ama hakikaten güzel duruyor vav...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzü de, tersi de güzel duruyor ama böyle yapabildiğimiz takdirde :) prova yapmak için extra bir tane eyeliner alıp sabah akşam denemek lazım el alışınca sanırım her şey daha kolay olur bizim için :)

      Sil
  2. 300. takipçi ben oldum. :) Vallahi ben de düzü beceremeyenlerdenim. Bir de tersi deneyelim bakalım. Belki onu beceririz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldinizzz sefalar getirdiniz :) biz kadınların istedikten sonra yapamayacakları pek birşey yok :) tersinide yaparız düzünüde yaparız :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *