Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

16 Kasım 2015 Pazartesi

Tırnaksal Problemlerim Var :/







Elimizdeki en manidar parmağım uff oldu :/ Şimdi olay neredeyse 1 ay önce tuvaletin kapısını orta parmakçıkımın tırnakının üstüne kapattığımda başladı, çok net hatırlıyorum çünkü kelimenin tam anlamıyla beynime kan sıçramıştı, ben genelde hep bi yerlere vururum parmaklarımı özellikle o ayak serçe parmağı ama bu sefer dedim tamam herhalde hakkı rahmetine kavuştum :/ Hayır birde iş yerindeyim bağırsam bağıramıyorum, ağlasam ağlayamıyorum (çünkü normal ağlamak değil bağıra bağıra anca geçerdi acım sanırım) böyle içeri içeri ağlayıp, içeri içeri bağırdığımı hatırlıyorum... Gel zaman git zaman aradan 1 ay geçti neredeyse tırnağım morarmadı hiç, 1 hafta şiş dolaştım sadece ama geçenlerde bir baktım aaa dedim manikür zamanım gelmiş, şöyle dikkatlice bir baktım ki meğersem manikür zamanı değil tırnağın özgürlüğünü ilan etme zamanı gelmiş... :( 

Ama işin enteresan kısmı sadece bir köşesi atıyor diğer köşe ete bağlı hala ucu kalkmış ay bayılazam, eee nası olacak şimdi o tırnağın atmasını bekleyeceğim ama bu sırada diğer tarafı ete tutunuyor, çok enteresan durumlar içindeyim bende tırnağın kalkan yerini biraz kestim taktım yarabandını, aklıma başka bir şey yapmak gelmedi, hayır şimdi yanlışlıkla bir yere takılaxak bu sefer kimse tutamaz beni herhalde.... 

Geçen eczaneye gittim bana aaa doktora git hemen dedi, dedim ne oluyor yaaa parmağım kopmadı kapıya sıkıştı ve tırnağım atıyor yani ben bi merhem bşi falan var mı die sorayım dedim, sakin relax o tırnak atacak oğluuummm başka yolu yok modu bende, ay ay doktora git diye panik yapan eczacı :) bu işte bir terslik var ama hadi bakalım.... :) 

Sonuç: O tırnak atacak hacı dayı ama ne zaman bitecek bu işkence onu bilemicem :/ 

2 yorum:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *