Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

21 Aralık 2015 Pazartesi

Günaydınnn :)






Günaydınnnnn, ay gün aydı mı pek bilemedim ama yani ben mi uyanamadım, huuuu herkes kendine geldi mi ?  Ben hala o sıcacık yatağın içinden sesleniyorum sanıyorum ama yok anacım geldim buzz gibi ofise ayılmaya çalışıyorum :/ Çayımı içtim, hatta zencefilli çayımı bile içtim içim ısınsın diye ama yok içimin ısınmasını bırak henüz içim uyanmış değil :) 


Ayrıca kısacık bir bilgi geçeyim; Bugün 21.12.2015 yani gün dönümü, En uzun gece (bu gece) ve en kısa gündüzü (bugün) yaşayacağız, yani anlayacağınız kış mevsimi bugün itibari ile iyice kendini hissettirmeye başlayacak... E artık bir kar yağışı bekliyoruz bakalım hayırlısı diyorum :) 


O zaman herkesciklere iyi çalışmalar, huzurlu, stresten çooookkk uzak bir hafta diliyorum :) 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *