Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

24 Ocak 2016 Pazar

Noktalar.... Noktalar.... :)



Gizemli Noktalar 



Sonunda kocişim beni delirtecek hediyeyi aldı :) Gizemli Noktalar kitabı ile karşınızdayım :) uzun zamandır istiyordum gerçi ben "İkonlar" kitabını istiyordum ama alıştırma yapmak için bu kitap oldukça yeterli olacak benim için çünkü ikonlar kitabında çok çok sevdiğim sanatçılar var bu yüzden ortaya güzel sonuçlar elimin alışması lazım :) 

Mandala boyama ile işin içine girdikten sonra dedim ki bu mandala kısmını artık herkes yapıyor o zaman ben noktaları birleştirme kısmına geçeyim :) 1-2 sayfası bitti, biraz daha yaptıktan sonra içlerinden seçip sizinle paylaşacağım :) Ayrıca dip not geçiyor aşırı derecede stres atmanıza neden oluyor benden demesi yani :) 

Hadi ben kaçtım bir kaç nokta birleştireyim :) Öperim çok :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *