Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

15 Ocak 2016 Cuma

Bir Film...



Solace


23 Ekim 2015 Cuma günü vizyona giren izlemek istediğim filmlerden biriydi ama ancak dün yeni izleyebildim ve bir film bu kadar muhteşem olabilir dedim. 

Afonso Poyart'ın yönetmenliğini üstlendiği filmin başrollerinde Anthony Hopkins, Colin Farrell, Jeffrey Dean Morgan, Abbie Cornish ve Marley Shelton bulunuyor. Zaten en sevdiğim 3 aktör var filmde Anthony, Colin ve Jeffrey sırf onlar için izlenir yani. Şu son dönemlerde izlediğim en iyi filmler kategorisine girebilecek bir film benim için...

Kaldı ki konusu itibari ile zaten beni çeken bir senaryo birde muhteşem ötesi kadro ve oyunculuk oldu mu tamam ya diyorsun asla kötü bir şey çıkmaz nitekim de tam olarak dediğim gibi kötü bir şey çıkmadı aksine olağan üstü....

Eğer aranızda izlemeyeniniz var ise mutlaka tavsiye edilir. Beğeneceğinizden eminim :) Psişik güçleri sizin de ilginizi çekiyor ise tabi :) 


Mısırınız bol olsun, öperim çok :) 



Bu arada dip not :) 

Bugün Diren filmi vizyona giriyor, bir aksilik olmaz ise bugün veyahut yarın gitmeyi planlıyorum. Umarım sizinde hafta sonu planlarınız arasında bu film yerini almıştır.
 
Film hakkında   :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *