Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

12 Nisan 2016 Salı

Automechanika 2016






Cumartesi günü havanın güzel olması sebebi ile ilk etapta balkonda şöyle güzel bir kahvaltı yaptık kocişimle sonrasında ne yapsak diye düşünürken tabiki ikimizde aynı şeylere ilgi duyan bir çift olduğumuzdan kendmizi Automechanika fuarında bulduk :) Benimde kalkıp inci-boncuk fuarına gitmem beklenmiyordu tabiki :) hiç sevmem :) 

VOLKİ CAR



 KLASİK YARIŞ ARABALARI























Fuarı gezerken çok eğlendim merklı meraklı, merak ettiğim hereyin cevabını buldum :) Ayrıca Simülatörler vardı onlarada bayıldım... Tek üzüldüğüm ES Garage 'nın 4 gün boyunca topşlyacağı E30 yarış arabası vardı yanlış hatırlamıyorsam, fuarın altını üstüne getirdik ama bulamadık halbuki aşırı meraklıydım ama olmadı malesef. 


ama etrafta bu ne? bu ne işe yarıyor? ay bu çok iyiymiş... aaa bayıldım... aa arabaya bundan yaptıralım diye dolaşan tek kişi bendim :) :) :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *