Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

20 Mayıs 2016 Cuma

Beşiktaş Sevdası :)





Ben aslında delicesine bir Beşiktaş aşığıyım, evlenmeden önce neredeyse tüm maçlarına gitmeye çalışırdım ve çoğuna da giderdim, Kapalı severim ben :) stada girince o tatlı kızdan eser kalmaz birden asi kıza dönüşürüm... Kavga mı var orada hooppp noluyoruz gel gel yakından söyle moduna alırım kendimi ama evlendikten sonra gidememeya başladım.... 


Bunun nedenlerinden bazıları ;
1. Eşim Fenerbahçeli :/ 
2. Eşimin futbol ile hiç alakası yok, hiç sevmez
3. O olmadan stada zaten gidemem
4. Aynı ruhu paylaşmıyoruz malesef :) 

malesef ki maçlara gitmeyi bıraktım mecburen, zaten bu sene hiç gidemedim sonuçta bir stadımız bilem yok idi :) ama dün şampiyonluk kutlamalarına tabiki gittim hiç bilem kaçırmam artık bu kadarını :)  Biber gazımızı da yedik ama olsun değer en azından benim için :) semtte biber gazı yemek bir harika dostum mod on :) 

Kelimenin tam anlamı ile mükemmel bir gün geçirdim, insanın tüylerini diken diken eder Beşiktaş diye bağırmak bilmem bilir misiniz :) Üzerine fazla konuşmayacağım zaten ne diyebilirim ki ne desem ne kadar yazsam buraya sığdıramam o yüzden tek diyebileceğim;

Şerefiyle Hakkıyla Şampiyon Beşiktaş der susarım ben :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *