Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

19 Ekim 2016 Çarşamba

21/10/2016 Vizyona Girecek Filmler



Jack Reacher: Never Go Back & Jack Reacher: Asla Geri Dönme
Fragman

Yönetmen koltuğunda Edward Zwick oturuyor, Tom Cruise hem yapımcılığını üstlenmiş hemde başrolde, Robert Knepper, Cobie Smulders, Aldis Hodge ve Holt McCallany filmin kadrosunda.
Fraagman güzel yani atraksiyonlu filmleri severim o yüzden izlerim, yalnız herşeyi bir kenara bırakında Tom Cruise yaşlanmış be arkadaşlar :) 




İkimizin Yerine
Fragman

Yönetmen : Umur Turagay
Oyuncular : Nejat İşler, Serenay Sarıkaya, Zerrin Tekindor, İştar Gökseven ve Özgür Emre Yıldırım


Küçük bir kasaba, tekdüze bir hayat bu hayatın içinde sıkışıp kalmış bir kız ama hayatı istanbuldan gelen Edebiyat öğretmeni ile değişecektir. Zaman geçtikçe ortada bir aşk filizlenmiş olacak, her ne kadar edebiyat öğretmenimiz Doğan bu aşktan uzak dursada başarılı olmayacak.... 


Aşk filmlerini pek sevmem ve bunu her daim dile getiririm ama bazı filmler gerçekten izlenesi oluyor, bugüne kadar izlediğim çoğu aşk filmi yabancıdır, yerli filmler bir elin 5 parmağını geçmez ama snaırım bu film ile 6 olacak... Garip bir merak uyandırıd bence :) 



İllet


Soner Acar yönetmen koltuğunda, Engin Alkan, Soner Acar başrolleri paylaşıyorlar.

Açıkçası fragman bulamadım yanizaten pek sevmiyorum böyle serileri o yüzden izleyeceğimide sanmıyorum ama sevenleri var tabiki sonuçta hepimiz aynı zevklere sahip olamayız değil mi ? :) Umarım sevenker izleyip beğenriler :) 


Bling & En süper Kahramanlar 

Fragman

Yönetmen : Kyung Ho Lee

Seslendirenler : Carla Gugino, Taylor Kitsch, Tom Green, Jason Kravits


Yaaaa işte film dediğin böyle olur :) Yaşasın Animasyon :) çok seviyorum ne yapayım herhalde çoçuğumla oturup saatlerce animasyon filmler izleyebilirim bu konuda çok şanslı umarım sever :) 


Defne'nin Bir Mevsimi

Fragman

Hande Subaşı, Gökhan ALkan, Macit Sonkan, Mert Öcal, Murat Karasu başrolleri paylaşıyorlar.

Benim bir entersanlığım var nedense filmlerin konusundan çok fragmanı ile ilgileniyorum eğer fragmanı beni ufakta olsa etkilerse tamamdır o film ki genelde de hislerimde haklı çıkarım.
Bu filmi izlemek istiyorum sadece o kadar :) 


Dream & Rüya 

Fragman

Yönetmenliğini Dervş Zaim'in üstlendiği filmin başrollerini ise; Gizem Erdem, Ebru Helvacıoğlu, Mehmet Ali Nuroğlu, Enis Arıkan paylaşıyor. 


Hani derler ya film içinde film bana bu hissiyatı yarattı, yani belki gidip sinemada izlemem ama böyle puslu, serin bir hava battaniye altında izleyebileceğim ve sanırım izlemekten keyif alabileceğim bir film gibi duruyor. Battaniye olayı genelde romantik aşk fimlerinde yapılır bilirim ama bende aşk filmi olayı yok :) 


Middle School: The Worst Years Of My Life & Ortaokul: Hayatımın En Kötü Yılları

Fragman


Yönetmen: Steve Carr
Oyuncular: Griffin Gluck, Andrew Daly, Rob Riggle, Lauren Graham, Isabela Moner 

Koş koş ergen çağı filmi geldi :) hepimizin ortaojul yıllarında sıkıntıları, asilikleri olmuştur değil mi ? Heh işte buda tam o zamanlarımızı anlatan bir film. Dayatılan kuralların çok sinir bozucu olduğunu düşünen ve yasaklar çüğnenmek içindir deyiminin hakkını tam anlamı ile veren bir arkadaş grurubu olarak filmin gidişatını belirler :) 

Ben izlemem, hiç ilgimi çekmedi ama izleyenlere şimdiden iyi seyirler dilerim :)



Valla profesyonel film  yorumu yapmıyorum burada, sadece bakalım bu hafta bizi hangi filmler karşılayacak durumu sergiliyorum. Umarım izleyecek bir film bulur ve izlediğinizde de keyif alırsınız. Hangi filme gitmek istediğinizi seçmek için bolca vaktiniz var, kolay gelsin :) Şimdilik öpücükler 



Kaynak : Sinemalar.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *