Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

19 Ekim 2016 Çarşamba

Benim Güzel Hamileliğim :)










Çılgın aileye çılgın bebeğin gelmesine daha çok var diyeceğim ama 3. aya yaklaştık ne ara 3 ay oldu ben bile şaşkınım yani. Sanki daha 1 hafta önce öğrendim gibi geliyor ama yok arakadaş öyle böyle derken 3 ayı devireceğiz :)

Henüz cinsiyeti belli değil bakalım önümüzdeki çarşamba kontrolümüz var eğer isterse belki gösterir kendini :) Bence gösterse iyi olur çünkü merak içinde olmanın dışında alışveriş yapamıyorum doğru düzgün :) elim hep pembelere gidiyor ama alamıyorum öyle baka bakaaaa uzaklaşıyorum olduğum yerden. Şimdilik renk skalamız beyaz-turuncu-yeşil falan ötesine gidemiyoruz :)



Tam olarak sağlıklı beslenme yönünde ilerliyorum, ben ki ayda bi balık yıyordum şimdi hafta bir balık yemek mecburiyetindeyim, ben ki enginar kereviz ikilisinden nefret ederdim geçen akşam enginar yaptım burnumu kapaya kapaya yedim. Ama tabi arada makarnamıda yiyorum can bu çekiyor bir şekilde.
























Kahve bağımlısı ben ve sigara içmedeğim zaman baş ağrısı yapan ben öğrendiğim gün bu iki meletide bırakmış olmama ne demeli, hayır yani sigara dumanından bile midem kalkıyor o derece yani :) EVDE - ARABADA - WC de sigara içmek katiiii süretle yasak artık :) Yani canlarım bize gelen ya balkonda sigarasını içecek ama mümkünse kahvehaneye çevirmeyecek çünkü perdelerime koku siniyor habire perde yıkayamam yada içmeyecek :)


Hafta bir belki iki haftada bir kaçamak yaptığım tek kahve türk kahvesi  :) oda zaten benim kendimi şımartmam olarak nitelendirilebilir :)


























Bu arada şükür hala mide bulantım ve baş dönmem gibi durumlarım yok, çok nadir arada bir mide bulantım oluyor ama genel olarak zaten midesi sorunlu bir insanım bu yüzden aşırı derecede bir sıkıntım yok, umuyorum ki olmaz :)


Şimdilik bu kadar devamı elbet gelecek :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *