Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

17 Şubat 2017 Cuma

Tohum Bombası Mı?



Herkeslereee Miribaaaa,

Tatlı bir hamiloşluk geçiren ben yavaş yavaş zaman yaklaştıkça bazı şeylere daha çok öncelik vermeye başladım, mesela küçük cadımızın odasının siparişi olsun, odasının hazırlanması olsun, hastane olayları olsun, işte küçük organizasyonlar olsun kendi yağımızla bir şeyler yapmaya çalışıyoruz :) 


Şimdi bakıyorumda herkes bir çikolata dağıtsın, br draje dağıtsın, işte kokulu sabunlar vesaire klasik şeyler bende pek klasik bir insan değilim bu yüzden teyzem ile bir araştırmaya daldık acaba ne yapabiliriz diye...  Aslında benim aklımda TEMA  ya bizim küçük cadı için fidan bağışı yapmak idi ve alacağımız doğum sertifikaları ile birlikte alacağımımz drajeler için küçük bir hediye paketi yapıp hem iş arkadaşlarıma hemde hastaneye gelecek olan yakınlarımıza dağıtmak olacaktı amma velakin Tema'nın bir fidan için 10 TL istediğini öğrenince bir geri adım attım doğrusu, güzel bir şeye vesile olmak için bile işin ticarete dökülmüş kısmında harcanıyorsunuz özellikle tme olmuş olması beni üzdü. sonrasında bir yakınımız vasıtası ile fidan temin edebileceğimizi öğrendikten sonra TEMA ile iletişime geçip elimizde şu kadar adet fidan olduğunu ve bağış yapmak istediğimi ve bunun için hiç bir hak talep etmeyeceğimi sadece bir resim istediğimi ilettiğimde bana cevaben geri dönüşleri ÜZGÜNÜZ....Dışarıdan bu tarz bağışalrı kabul etmiyoruz oldu.... Yani demek o ki aslında iş yeşilimizi güçlendirmek, doğamızı güçlendirmekten öte doğayı kullanarak para kazanmak olduğunu bir kez daha acı bir şekilde anladım. Peki dedik ne yapalım günümüzde insan dahil her canlı ya tahammülümüz yok e tabi doğayada hiç tahammülümüz yok olduğunu iyice benimsemiş oldu. Allahtan o kafada biri yapıya shaip yetiştirilmedim ve bende yetiştirmeyeceğim. NEYSE....

Biz ne yapsak nası yapsak diye düşünürken Teyzoş bana çok şahane bir fikirle geldi. 

TOHUM BOMBASI  :)

Daha önce duydunz mu? Aranızda belki duyanlar vardır ama ben ilk defa duydum ve duyduğumada aşırı derecede sevindim :) Şimdi DOĞA KAĞIT  tarafından temin edebildiğiniz Tohum Bombası  adlı ürünümüz on numara beş yıldız bir buluş :) 



Yeni ürünümüz Tohum Bombası %100 atık kağıtlardan el yapımı olarak üretilen ve içlerinde
12 – 16 çeşit kır çiçeği tohumu bulunan çevre dostu bombalardır. Tohum bombaları 3 boyutlu şekillerde de hazırlanabiliyor. Yakında yeni formlarını tüm mecralarımızda paylaşıyor olacağız. Tohum Bombalarını filizlendirmek ve büyütmek çok basit; herhangi bir toprağa bırakarak her gün sulayıp sürekli nemli kalmasını sağlamanız yeterli olacaktır. 1 hafta içinde tohumlar filizlenmeye başlayacaktır.




Bizde firma ile iletişme geçtik ve nasıl temin edebileceğimizi? fiyatlarını konuştuk açıkçası etrafımdaki herkese tavsiye edebileceğim bir durum bu :) Neden sadece çikolata veya draje veya lokum vbg. en azından düşünsenize ne kadar faydaı bir şey yapıyorsunuz tamam beki bir orman havasında olmayabilir ama önemli şeyler bunlar, eşiminingrafiker olması da bize fayda sağladı bizim kendimize ait logomuz bulunuyor şimdi o logımuzu biraz daha geliştirip artık bizim küçük cadımızıda logoumua ekleyip bir tasarım yapacak ve bir sertifika hazırlaycak cadımızın adına :) büyüdüğü kendini bildiği zamanlar geldiğind ene kadar güzel bir anı düşünsenize evinde kendisine ait kendi yaşında bir ağacı olacak :) 

Sizce nasıl ? He bu arada mutlaka doğa kağıt sitesini inceleyin çok hoşunuza gidecek :) 

Kaynak : DOĞA KAĞIT 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *