Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

23 Şubat 2012 Perşembe

Demet Akalın'ın ilginç tepkisi










Biliyorsunuz ki "Artist" diye bir film yapıldı ve 10 dalda Oscar adayı gösterildi.  Filme gittim ve çok beğendim. Film Fransız yapımı "Jean Dujardin", "Berenice Bejo", "John Goodman" başrollerini paylaştığı "Michel Hazanavicius" un yönetmenliğini üstlendiği oldukça başarılı bir film'dir. 

Film 1920'li yılların sonuna doğru Holywood sinema sektörünü değiştirecek teknolojik bir devrim yaşandı. Ses yok, renk yok.... Sinema sektörün de yaşanan bu yenilik bir çok kişiyi yerinden etti, artık sessiz filmler rağbet görmüyordu. Filmde baqşrol oyuncusu Jean Dujardin'e George Valentin rolün'deki performansı ile Oscar'da "En İyi Erkek Oyuncu" ödülünü kazandırdı. film saniye de 22 kare ile çekildi... Bana göre oldukça başarılı bir film evet belki şu anda Animasyon Filmler, 3D Filmler vbg. teknolojilerin uygulandığı bir çok film seyredilmeye elbette değer ama öte yandan baktığınız da bir zamanlar sessiz/siyah-beyaz filmlerin rağbet gördüğünü unutmamamız gerekir. Ayrıca şu anda televizyon da dönen bir sürü anlamsız diziyi izlemektense Artist gibi filmleri,dizileri izlemeyi tercih ederim. 

Haber okurken arada Demet Akalan'ın Artist filmine gittiğini ama beğenmediğini okudum, (tabi ki en doğal hakkıdır, kimse her yapıtı beğenmek zorunda değildir.) ama haberin içeriğini okuduğum da detay dikkatimi çekti. Demet akalın film hakkında şu şekilde yorum yapmış ; "Ne biçim film bu? Diyalog yok, siyah-beyaz, paramı geri verin." demiş. 

Bunu paragrafı şaka yaparak söylediğini düşünüyorum, yoksa Demet Akalın bir filme içeriğine bakmadan sırf gitmek olsun diye gideceğini sanmıyorum. Ve emeğe saygısı olduğunu düşündüğüm bir insan olarak görüyorum kendisini.... 












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *