Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

25 Şubat 2012 Cumartesi

Ruh Halim


Siz daha çok arkadaşlarınıza mı önem verirsiniz ? yoksa Dostlarınıza mı daha çok önemlidir? Ya da Arkadaş/Dost sizin için eşit midir ?

Sizi bilmiyorum ama ben anlatayım belki biraz uzun bir yazı olacak belki de çok kısa olacak şu an ruh halim bile dengesiz ne yapacağını bilmiyor.... Benim için arkadaşın aslında çok fazla önemi yoktur, yadırgamayın beni arkadaş dediğiniz kavram etrafınız da çok bulunabilecek bir şey'dir. Ama dost öyle mi? çok fazla bulunmaz herkes dost olmayı hak edemez, işte bu yüzden dost benim için daha önemlidir. Dost dediğiniz kişi ile 7/24 beraber olmanız gerekmemektedir, çünkü dost dediğiniz kişi ile kaldığınız noktadan aynı hız devam edersiniz.

Siz bir insana dostum kategorisine alıyorsanız onun hep yanında olmayı kendinize bir misyon olarak görürsün, yanlı anlamayın bu bir görev niteliği taşımıyor sadece onun iyiliğini istersiniz... Ama benim bir huyum var işte çok sevmiyorum ama kendimden çok karşımda ki insanı düşünürüm, belki yeri geldiği zaman hayatına bile müdahele ederim bilmiyorum sizce doğru mu bu ?

Eğer değer verdiğiniz, önem verdiğiniz dostunuz hayatı ile ilgili yanlış kararlar, eksik kararlar alıyor ise siz dostu olarak değil o anda dışarıdan objektif bakan birine dönesiniz ve ortada ki eksikleri, hataları görür kendisine söylersiniz. Hatta yeri gelir belki aylarca belki haftalarca belki saatlerce konuşursunuz ve tamam dersiniz bu sefer yardımım dokundu dersiniz ama an geçer, zaman geçer sorduğunuz zaman aslında bir arpa kadar yol  katetmediğini/zi görürsünüz ama yılmadan tekrar tekrar konuşursunuz çünkü işte o dostum üzülmesin, kendini kullandırtmasın istersiniz...

Sanırım ben bu konuda başarılı değilim. Sanırım ben dünyada ki misyonumu biraz daha araştırmam gerekiyor.
Peki siz söyleyin neden hep kazıkların en büyüğünü, sıkıntıların en dip boyutunu en yakınlarımızdan görürüz ve neden buna maruz kalan kişiler buna göz yumarlar, at gözlükleri ile dolaşırlar... Ve neden etrafında ki seven kişilerin sözlerini göz ardı ederler... E bırakın işte dinleyin demek ki birşeyleri görüyoruz ki sizi nacizane uyarıyoruz değil mi ?

Pufff ruh halim gezintiye çıktı sanırım ben bir bulayım geleyim onu :) öyle sıkıntı bir mod oldu bu :)


Gittim ben :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *