Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

27 Şubat 2012 Pazartesi

Pazartesi size de sıkıntı mı ? :/



Pazartesi sendromu diye bir şey var (şu an benim yaşadığım şey). Şu an aslında bedenen buradayım fakat ruhen hala evde o sıcak yatağımda yatmaktayım.... Zaten Cuma günlerini hem seviyorum, hem nefret ediyorum... Seviyorum ; Cuma hafta sonu'nun geldiğini  anlatıyor. Sevmiyorum; Pazartesi'yi hatırlatıyor. 

Hele o pazar günü yok mu ? Yani elimde olsa tekrar tekrar yaşamak isterim bitmemesi için bir gün bu kadar mı hızlı geçer arkadaş, zaten cumartesi günü sabaha karşı yatıyorsun e pazar günü de gene öğleden sonrayı buluyor uyanmak, ee sonra bir bakıyorsun akşam olmuş hava kararmış, böyle iyice stres yapıyorsun. Şahsen ben bildiğim bütün küfürleri birbirleri ile uyumlu bir şekilde söylüyorum :/ 

Pazartesinden bu hafta geçer mi yaaa denir mi ? demeyin, denir gerçekten ben diyorum hatta dedim. Ama bakıyorum da daha saat 09:15 öğlen bile olmamış :/ 

Ben en iyisi bir kahve içeyim, akşam da nasıl yattıysam artık boynum da tutuk robot gibi hareketlere sahibim biraz zor oluyor tabi ama idare edeceğiz artık yapacak bir şey yok..... 

İyi Haftalar 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *